با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی

مریم فلاح کاظمی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی

دوره 12، شماره 1 ، تیر 1402، ، صفحه 11-24

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.9937

چکیده
  جهانی‌شدن، اهمیت رقابت‌پذیری در صنعت پوشاک ورزشی را دوچندان کرده است. در کشور ما برند‌های پوشاک ورزشی بسیاری وجود دارند که به‌علت عدم توانایی رقابت با برندهای خارجی، در عرصه تجارت  بین‌المللی فعالیت ندارند. از این‌رو پژوهش حاضر درنظر دارد الگوی رقابت‌پذیری برندهای پوشاک ورزشی ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌لمللی را شناسایی ...  بیشتر